Teaching Performance Assessments as a Cultural Disruptor in Initial Teacher Education Standards, Evidence and Collaboration /
| Автор-организация: | |
|---|---|
| Другие авторы: | , , | 
| Примечания: | XXI, 235 p. 12 illus., 9 illus. in color. text  | 
| Язык: | английский | 
| Опубликовано: | 
        Singapore :
          Springer Nature Singapore : Imprint: Springer,
    
        2021.
     | 
| Издание: | 1st ed. 2021. | 
| Серии: | Teacher Education, Learning Innovation and Accountability,
             | 
| Предметы: | |
| Online-ссылка: | https://doi.org/10.1007/978-981-16-3705-6 | 
| Формат: | Электронный ресурс Книга | 
| Объем: | XXI, 235 p. 12 illus., 9 illus. in color. online resource. | 
|---|---|
| Примечания: | XXI, 235 p. 12 illus., 9 illus. in color. text  | 
| ISBN: | 9789811637056 | 
| ISSN: | 2524-5570 | 
| DOI: | 10.1007/978-981-16-3705-6 |