Grammatical interference in learning English as the second foreign language

Bibliographic Details
Parent link:Лингвистические и культурологические аспекты современного инженерного образования: сборник тезисов V Международной научно-практической конференции «Лингвистические и культурологические аспекты современного инженерного образования», Томск, 13-15 ноября 2024 г./ Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ); гл. ред. Ю. В. Кобенко. С. 96-100.— .— Томск: Изд-во ТПУ, 2024.— conference_tpu-2024-C85_V1.pdf
Main Author: Колбышева Ю. В. Юлия Владимировна
Other Authors: Щеголихина Ю. В. Юлия Викторовна
Summary:The article focuses on the phenomenon of interference of the German language when studying the English language. The term «interference» is defined, the typical grammatical mistakes that occur in students’ English speech are considered. Recommendations for overcoming grammatical mistakes in student’s speech are offered
Текстовый файл
Published: 2024
Subjects:
Online Access:http://earchive.tpu.ru/handle/11683/82029
Format: Electronic Book Chapter
KOHA link:https://koha.lib.tpu.ru/cgi-bin/koha/opac-detail.pl?biblionumber=677558