Focused interview as a method to evaluate students’ opinions of English language classes

Bibliographic Details
Parent link:Лингвистические и культурологические аспекты современного инженерного образования: сборник тезисов V Международной научно-практической конференции «Лингвистические и культурологические аспекты современного инженерного образования», Томск, 13-15 ноября 2024 г./ Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ); гл. ред. Ю. В. Кобенко. С. 68-72.— .— Томск: Изд-во ТПУ, 2024.— conference_tpu-2024-C85_V1.pdf
Main Author: Евсеева А. М. Арина Михайловна
Summary:The present paper deals with the problem of using a focused interview as a means of obtaining quantitative data in experimental work. The features of the focused interview, types of questions, and common mistakes of the interviewer are considered. The paper provides the practical case description of the focused interview held among the second-year students of TPU Engineering School of Energy and Power Engineering
Текстовый файл
Published: 2024
Subjects:
Online Access:http://earchive.tpu.ru/handle/11683/82025
Format: Electronic Book Chapter
KOHA link:https://koha.lib.tpu.ru/cgi-bin/koha/opac-detail.pl?biblionumber=677540