Task-based approach: for and against
| Parent link: | Лингвистические и культурологические аспекты современного инженерного образования: сборник тезисов V Международной научно-практической конференции «Лингвистические и культурологические аспекты современного инженерного образования», Томск, 13-15 ноября 2024 г./ Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ); гл. ред. Ю. В. Кобенко. С. 32-35.— .— Томск: Изд-во ТПУ, 2024.— conference_tpu-2024-C85_V1.pdf |
|---|---|
| Main Author: | |
| Summary: | This paper deals with the problem how to motivate students to learn the English language. We refer to task-based approach. We focus on different types of tasks that help students improve their knowledge of English through communication and collaboration with others. We observe how to plan the lesson using six types of tasks to improve speaking skills, get a foreign language fluency in an easy and an exciting way Текстовый файл |
| Published: |
2024
|
| Subjects: | |
| Online Access: | http://earchive.tpu.ru/handle/11683/82023 |
| Format: | Electronic Book Chapter |
| KOHA link: | https://koha.lib.tpu.ru/cgi-bin/koha/opac-detail.pl?biblionumber=677535 |