Task-based approach: for and against

Bibliographic Details
Parent link:Лингвистические и культурологические аспекты современного инженерного образования: сборник тезисов V Международной научно-практической конференции «Лингвистические и культурологические аспекты современного инженерного образования», Томск, 13-15 ноября 2024 г./ Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ); гл. ред. Ю. В. Кобенко. С. 32-35.— .— Томск: Изд-во ТПУ, 2024.— conference_tpu-2024-C85_V1.pdf
Main Author: Буран А. Л. Анна Леонидовна
Summary:This paper deals with the problem how to motivate students to learn the English language. We refer to task-based approach. We focus on different types of tasks that help students improve their knowledge of English through communication and collaboration with others. We observe how to plan the lesson using six types of tasks to improve speaking skills, get a foreign language fluency in an easy and an exciting way
Текстовый файл
Published: 2024
Subjects:
Online Access:http://earchive.tpu.ru/handle/11683/82023
Format: Electronic Book Chapter
KOHA link:https://koha.lib.tpu.ru/cgi-bin/koha/opac-detail.pl?biblionumber=677535