Система ценностей, определяющая финансовое поведение домохозяйств при получении высшего образования
| Parent link: | Экономика образования.— , 2000- № 2.— 2015.— [С. 41-49] |
|---|---|
| Main Author: | |
| Corporate Author: | |
| Summary: | Заглавие с экрана Теоретически обоснован один из факторов, влияющих на финансовое поведение домохозяйств при получении высшего образования, - ценностных ориентаций домохозяйств. При исследовании вопроса, относящегося к области поведенческих финансов, использован междисциплинарный подхода - обращение к теории социологии образования, экономике высшей школы, теории рационального выбора, теории поколений. This article is a continuation of a series of articles on the financial behavior of households in the market of educational services of high school. The purpose of the article - a theoretical justification is one of a number of factors affecting the financial behavior of households in higher education - the value orientations of households. Study of the question relating to the field of behavioral finance, demanded an interdisciplinary approach: reference to the theory of the sociology of education, economics, high school, rational choice theory, the theory of generations. Режим доступа: по договору с организацией-держателем ресурса |
| Published: |
2015
|
| Subjects: | |
| Online Access: | http://elibrary.ru/item.asp?id=23138119 |
| Format: | Electronic Book Chapter |
| KOHA link: | https://koha.lib.tpu.ru/cgi-bin/koha/opac-detail.pl?biblionumber=640733 |