Интегрированный предметно-языковой подход (CLIL): зарубежные практики
| Parent link: | Современные технологии, экономика и образование: сборник материалов II Всероссийской научно-методической конференции, г. Томск, 2-4 сентября 2020 г./ Национальный исследовательский Томский политехнический университет ; под ред. А. Г. Фефеловой, Е. А. Покровской, И. О. Болотиной [и др.]. [С. 287-288].— , 2020 |
|---|---|
| Main Author: | |
| Corporate Author: | |
| Summary: | Заглавие с титульного экрана The article overviews the world practices of implementing CLIL at different levels of education. The researcher aims to analyze specificities of CLIL in foreign countries and to summarize their experience. |
| Published: |
2020
|
| Subjects: | |
| Online Access: | http://earchive.tpu.ru/handle/11683/64618 |
| Format: | Electronic Book Chapter |
| KOHA link: | https://koha.lib.tpu.ru/cgi-bin/koha/opac-detail.pl?biblionumber=632697 |