Интегрированный предметно-языковой подход (CLIL): зарубежные практики

Bibliographic Details
Parent link:Современные технологии, экономика и образование: сборник материалов II Всероссийской научно-методической конференции, г. Томск, 2-4 сентября 2020 г./ Национальный исследовательский Томский политехнический университет ; под ред. А. Г. Фефеловой, Е. А. Покровской, И. О. Болотиной [и др.]. [С. 287-288].— , 2020
Main Author: Кудряшова А. В. Александра Владимировна
Corporate Author: Национальный исследовательский Томский политехнический университет
Summary:Заглавие с титульного экрана
The article overviews the world practices of implementing CLIL at different levels of education. The researcher aims to analyze specificities of CLIL in foreign countries and to summarize their experience.
Published: 2020
Subjects:
Online Access:http://earchive.tpu.ru/handle/11683/64618
Format: Electronic Book Chapter
KOHA link:https://koha.lib.tpu.ru/cgi-bin/koha/opac-detail.pl?biblionumber=632697