A shift from in-class to distance learning: opportunities and challenges

Bibliographic Details
Parent link:Лингвистические и культурологические аспекты современного инженерного образования: сборник материалов Международной научно-практической конференции, Томск, 10-12 ноября 2020 г./ Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ) ; под ред. Ю. В. Кобенко. [С. 123-126].— , 2020
Main Author: Фадеев Т. Э.
Corporate Author: Национальный исследовательский Томский политехнический университет Школа базовой инженерной подготовки Отделение иностранных языков
Other Authors: Сурина Е. А. (727), Розанова Я. В. Яна Викторовна
Summary:Заглавие с экрана
The current article considers the origin of distance learning and its primary features which distinguish in-class learning from distant format of education. The study discusses the advantages and disadvantages of distance learning as well. It is presented the opinion poll results on the overall efficiency of the distance learning and the extent of students' involvement and productivity in a distant setting.
Published: 2020
Subjects:
Online Access:http://earchive.tpu.ru/handle/11683/64144
Format: Electronic Book Chapter
KOHA link:https://koha.lib.tpu.ru/cgi-bin/koha/opac-detail.pl?biblionumber=632544