Реализация серверной части AR-приложения для коллективного обучения

Bibliografske podrobnosti
Parent link:Информационные технологии в науке, управлении, социальной сфере и медицине: сборник научных трудов V Международной научной конференции, 17-21 декабря 2018 г., Томск/ Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ) ; Томский государственный педагогический университет (ТГПУ) ; под ред. О. Г. Берестневой [и др.].— , 2018
Ч. 2.— 2018.— [С. 233-238]
Glavni avtor: Ткачёв С. А.
Korporativna značnica: Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ)
Drugi avtorji: Старшинов В. С.
Izvleček:Заглавие с титульного экрана
The creation of virtual educational systems in the modern world is mandatory, and it is also possible to expand the reach of the audience and increase flexibility in the way educational services are provided. A necessary layer, an artificial information space between the subject and the object perceived by him, augmented reality. The idea of the application is to develop a toolkit that will allow for the collective training of group personnel, who must interact together, without having special programming skills for creating 3D models and their further visualization between all participants. In addition, the system may be included in the domain (in museums, libraries), when planning the architecture of buildings and in some cases. In this project, the authors implemented the server component of the application.
Izdano: 2018
Serija:Информационные технологии в образовании. Электронное обучение
Teme:
Online dostop:http://earchive.tpu.ru/handle/11683/52326
Format: Elektronski Book Chapter
KOHA link:https://koha.lib.tpu.ru/cgi-bin/koha/opac-detail.pl?biblionumber=628918