Temporal model for assessing the quality of public services

Bibliographic Details
Parent link:Информационные технологии в науке, управлении, социальной сфере и медицине: сборник научных трудов IV Международной научной конференции, 5-8 декабря 2017 г., Томск/ Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ).— , 2017
Ч. 1.— 2017.— [С. 186-189]
Main Author: Bulysheva L. A.
Corporate Author: Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ) Юргинский технологический институт (филиал) (ЮТИ) Кафедра информационных систем (ИС)
Other Authors: Kataev M. Yu. Mikhail Yurievich, Loseva N. V.
Summary:Заглавие с титульного экрана
The material about the use of business processes to determine the quality of receiving services in a public institution is presents in article. It is proposed to take into account when obtaining a quality not only qualitative assessments, which are connected with the expert assessment and customer opinion and quantitative related to the timing of execution of business processes by employees. Shown mathematical expressions that allow build an automated quality evaluation system.
Published: 2017
Series:Информационные технологии и моделирование в экономике
Subjects:
Online Access:http://earchive.tpu.ru/handle/11683/46230
Format: Electronic Book Chapter
KOHA link:https://koha.lib.tpu.ru/cgi-bin/koha/opac-detail.pl?biblionumber=626029