Вирусный маркетинг как инновационный инструмент продвижения продукции

Bibliographic Details
Parent link:Информационные технологии в науке, управлении, социальной сфере и медицине: сборник научных трудов II Международной конференции, 19-22 мая 2015 г., Томск/ Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ) ; ред. кол. О. Г. Берестнева [и др.]. [С. 384-385].— , 2015
Main Author: Бушанский С. В.
Corporate Author: Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ)
Summary:Заглавие с титульного экрана
In this article one of the most popular types of marketing - virus marketing which allows to reduce expenses is considered and to increase demand for production. In work the positive and negative moments of virus marketing are provided, and also rules of its introduction on the enterprise are described.
Published: 2015
Series:Информационные технологии в маркетинге
Subjects:
Online Access:http://earchive.tpu.ru/handle/11683/17168
http://www.lib.tpu.ru/fulltext/c/2015/C24/171.pdf
Format: Electronic Book Chapter
KOHA link:https://koha.lib.tpu.ru/cgi-bin/koha/opac-detail.pl?biblionumber=613905