Business model as the main tool for managing the company

Bibliographic Details
Parent link:Journal of Economics and Social Sciences: electronic scientific journal.— , 2012-.— 2312-2978
№ 5.— 2014.— [3 p.]
Main Author: Dudnikova A. V.
Corporate Authors: Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ) Институт социально-гуманитарных технологий (ИСГТ) Кафедра менеджмента (МЕН), Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ) Институт социально-гуманитарных технологий (ИСГТ) Кафедра иностранных языков (ИЯСГТ)
Other Authors: Chistyakova N. O. Natalya Olegovna (695), Yakimenko E. V. Elena Vladimirovna (727)
Summary:Title screen
Environmental change occurs rapidly, so that the companies provide and maintain a competitive advantage in the market, they should monitor these changes as quickly and adapt to them. In this situation company usually use such tool of business as a business - modeling. Concept of business model, its characteristics and properties will be devoted to this article.
Изменение окружающей среды происходит стремительно, поэтому, чтобы компаниям обеспечить и сохранить решающее конкурентное преимущество на рынке, им следует отслеживать данные изменения и так же быстро адаптироваться к ним. В такой ситуации на помощь компании приходит такой инструмент бизнеса как бизнес - моделирование. Понятию бизнес-модели, ее особенностям и свойствам будет посвящена данная статья.
Published: 2014
Series:Экономические науки
Subjects:
Online Access:http://earchive.tpu.ru/handle/11683/21664
Format: Electronic Book Chapter
KOHA link:https://koha.lib.tpu.ru/cgi-bin/koha/opac-detail.pl?biblionumber=537489