Национальный исследовательский Томский политехнический университет, Томский государственный университет (ТГУ), Smyshlyaeva L. G. Larisa Germanovna, Demina L. S. Lyudmila, Shelekhov I. L. Igor, Nasonov D. B. Dmitrij, . . . Kalinina S. S. Svetlana Sergeevna. (2017). Peer Mentoring as a Professional Test for Trainee Teachers in the Sphere of Deviant Behavior Prevention of Minors. 2017. https://doi.org/10.1007/978-3-319-67843-6_5
Chicago Style (17th ed.) CitationНациональный исследовательский Томский политехнический университет, Томский государственный университет (ТГУ), Smyshlyaeva L. G. Larisa Germanovna, Demina L. S. Lyudmila, Shelekhov I. L. Igor, Nasonov D. B. Dmitrij, Kravchenko O. I. Oksana, and Kalinina S. S. Svetlana Sergeevna. Peer Mentoring as a Professional Test for Trainee Teachers in the Sphere of Deviant Behavior Prevention of Minors. 2017, 2017. https://doi.org/10.1007/978-3-319-67843-6_5.
MLA (9th ed.) CitationНациональный исследовательский Томский политехнический университет, et al. Peer Mentoring as a Professional Test for Trainee Teachers in the Sphere of Deviant Behavior Prevention of Minors. 2017, 2017. https://doi.org/10.1007/978-3-319-67843-6_5.