Смешанное и гибридное обучение в современном вузе

Библиографические подробности
Parent link:Современные технологии, экономика и образование: сборник материалов II Всероссийской научно-методической конференции, г. Томск, 2-4 сентября 2020 г./ Национальный исследовательский Томский политехнический университет ; под ред. А. Г. Фефеловой, Е. А. Покровской, И. О. Болотиной [и др.]. [С. 234-235].— , 2020
Главный автор: Лавриненко С. В. Сергей Викторович
Примечания:Заглавие с титульного экрана
In the modern world, more and more educational technologies are being implemented in a distance format, through the implementation of blended or hybrid learning. The article provides a conditional division of blended and hybrid learning, depending on the share of implementation of the educational process in the online form. The material also presents the factors of successful implementation, requirements for the teacher, and information and educational technologies of blended and hybrid learning.
Язык:русский
Опубликовано: 2020
Предметы:
Online-ссылка:http://earchive.tpu.ru/handle/11683/64712
Формат: Электронный ресурс Статья
KOHA link:https://koha.lib.tpu.ru/cgi-bin/koha/opac-detail.pl?biblionumber=632672