Смешанное и гибридное обучение в современном вузе

ग्रंथसूची विवरण
Parent link:Современные технологии, экономика и образование: сборник материалов II Всероссийской научно-методической конференции, г. Томск, 2-4 сентября 2020 г./ Национальный исследовательский Томский политехнический университет ; под ред. А. Г. Фефеловой, Е. А. Покровской, И. О. Болотиной [и др.]. [С. 234-235].— , 2020
मुख्य लेखक: Лавриненко С. В. Сергей Викторович
सारांश:Заглавие с титульного экрана
In the modern world, more and more educational technologies are being implemented in a distance format, through the implementation of blended or hybrid learning. The article provides a conditional division of blended and hybrid learning, depending on the share of implementation of the educational process in the online form. The material also presents the factors of successful implementation, requirements for the teacher, and information and educational technologies of blended and hybrid learning.
भाषा:रूसी
प्रकाशित: 2020
विषय:
ऑनलाइन पहुंच:http://earchive.tpu.ru/handle/11683/64712
स्वरूप: इलेक्ट्रोनिक पुस्तक अध्याय
KOHA link:https://koha.lib.tpu.ru/cgi-bin/koha/opac-detail.pl?biblionumber=632672

MARC

LEADER 00000naa2a2200000 4500
001 632672
005 20231214125822.0
035 |a (RuTPU)RU\TPU\conf\34393 
035 |a RU\TPU\conf\34391 
090 |a 632672 
100 |a 20210302d2020 k y0rusy50 ca 
101 0 |a rus 
102 |a RU 
105 |a y z 101zy 
135 |a drgn ---uucaa 
181 0 |a i  
182 0 |a b 
200 1 |a Смешанное и гибридное обучение в современном вузе  |d Blended and hybrid learning in a modern university  |f С. В. Лавриненко 
203 |a Текст  |c электронный 
300 |a Заглавие с титульного экрана 
320 |a [Библиогр.: с. 235 (4 назв.)] 
330 |a In the modern world, more and more educational technologies are being implemented in a distance format, through the implementation of blended or hybrid learning. The article provides a conditional division of blended and hybrid learning, depending on the share of implementation of the educational process in the online form. The material also presents the factors of successful implementation, requirements for the teacher, and information and educational technologies of blended and hybrid learning. 
463 1 |0 (RuTPU)RU\TPU\conf\34302  |t Современные технологии, экономика и образование  |o сборник материалов II Всероссийской научно-методической конференции, г. Томск, 2-4 сентября 2020 г.  |f Национальный исследовательский Томский политехнический университет ; под ред. А. Г. Фефеловой, Е. А. Покровской, И. О. Болотиной [и др.]  |v [С. 234-235]  |d 2020 
510 1 |a Blended and hybrid learning in a modern university  |z eng 
610 1 |a электронный ресурс 
610 1 |a труды учёных ТПУ 
610 1 |a смешанное обучение 
610 1 |a гибридное обучение 
610 1 |a образовательные технологии 
610 1 |a дистанционное образование 
610 1 |a онлайн-обучение 
610 1 |a эффективные программы 
610 1 |a образовательные процессы 
700 1 |a Лавриненко  |b С. В.  |c специалист в области теплоэнергетики  |c старший преподаватель Томского политехнического университета  |f 1986-  |g Сергей Викторович  |3 (RuTPU)RU\TPU\pers\30132  |9 14537 
712 0 2 |a Национальный исследовательский Томский политехнический университет  |b Инженерная школа энергетики  |b Научно-образовательный центр И. Н. Бутакова (НОЦ И. Н. Бутакова)  |3 (RuTPU)RU\TPU\col\23504 
801 2 |a RU  |b 63413507  |c 20210305  |g RCR 
856 4 |u http://earchive.tpu.ru/handle/11683/64712 
942 |c BK