Service in the system of product policy in IKEA

Podrobná bibliografie
Parent link:Journal of Economics and Social Sciences: electronic scientific journal.— , 2012-.— 2312-2978
№ 5.— 2014.— [2 p.]
Hlavní autor: Yurev N. B.
Korporativní autor: Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ) Институт социально-гуманитарных технологий (ИСГТ) Кафедра иностранных языков (ИЯСГТ)
Další autoři: Zeremskaya Yu. A. Yuliya Aleksandrovna (727)
Shrnutí:Title screen
The paper investigates the role of service in the product policy of IKEA. It presents current status of service in the system of marketing communications. The author shows the method of triple service used by IKEA.
В статье рассмотрена роль сервиса в товарной политике ИКЕА. Она представляет современное положение сервиса в системе маркетинговых коммуникаций. Автор показывает метод тройного сервиса, который применяет ИКЕА.
Vydáno: 2014
Edice:Экономические науки
Témata:
On-line přístup:http://earchive.tpu.ru/handle/11683/21820
Médium: Elektronický zdroj Kapitola
KOHA link:https://koha.lib.tpu.ru/cgi-bin/koha/opac-detail.pl?biblionumber=537487
Popis
Fyzický popis:1 файл (18 Кб)
Shrnutí:Title screen
The paper investigates the role of service in the product policy of IKEA. It presents current status of service in the system of marketing communications. The author shows the method of triple service used by IKEA.
В статье рассмотрена роль сервиса в товарной политике ИКЕА. Она представляет современное положение сервиса в системе маркетинговых коммуникаций. Автор показывает метод тройного сервиса, который применяет ИКЕА.